سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه ایمانش را خالص کرد، هدایت یافت . [امام علی علیه السلام]

کامپیوتر . سیستمی پر ارزش در خدمت آدمی

 

مایکروسافت اعلام کرد که در طراحی مرورگر اینترنتی بعدی خود امنیت و راحتی استفاده را همچنان در اولویت قرار می‌دهد. 

مایکروسافت به اولویت قرار دادن امنیت و راحتی استفاده در مرورگر بعدی خود، اینترنت اکسپلورر 8، ادامه می‌دهد و به دنبال بهبود طراحی وب با استانداردهای سازگاری جدید است.

به گفته‌ی مسوول طراحی پلت فرم اینترنت اکسپلور، مایکروسافت قصد دارد نسخه‌ی بعدی مرورگر خود را در دو سال پس از انتشار اینترنت اکسپلورر IE7، منتشر کند و اولویت‌های منظور شده برای مرورگر بعدی این شرکت همانند مرورگر IE7، امنیت، راحتی استفاده و پیشرفت‌های طراحی وب خواهد بود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: مایکروسافت خواهان عرضه‌ی مرورگری است که نمونه‌ای از سازگاری باشد تا بتواند با مرورگرهای دیگر به راحتی کار کند و امکان الگوهای برنامه‌نویسی انعطاف پذیرتری را فراهم کند.


 




روزبه بی مثال ::: جمعه 86/2/21::: ساعت 12:45 صبح

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 12


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :3735
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
روزبه بی مثال
من روزبه هستم از بچگی علاقه زیادی به کارایی داشتم که آخری نداشته باشه تا اینکه یواش یواش با کامپیوتر آشنا شدم وفهمیدم که کامپیوتر همون دنیای بی پایانه که هیچ آخری نداره هم همه کارس وهم وسیع و هم سرگرم کننده به طوری که من وقتی با کامپیوتر کار می کنم اصلا متوجه گذشت زمان نیستم به همین دلیل دوستانی که مثل من دنبال دنیاهای بی انتها هستن بیان به دنیای کامپیوتر مطمئن باشین اینجا هرچی که بخواین پیدا می شه پیشیا پیش ورودتونو به این دنیای محیج تبریک میگم .
 
>>لینک دوستان<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<